# | Başlık | Yazar | Demirbaş No | Türü | Cilt | Tasnif Kodu | Raftaki Yeri | Durumu | Yeri |
21845 |
İlk Dönem Haricilerinin Doğuşunu Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
| Harun Yıldız | T228 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y52i
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/İslam Mezhepleri Tarihi
|
|
|
21844 |
Sun Myung Moon ve Birlik Mezhebi
| Mustafa Bıyık | T227 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS B624s
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Dinler Tarihi
|
|
|
21843 |
Arap Dilinde Harfi Cerler
| Ahmet Yüksel | T240 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y94a
|
Temel İslam Bilimleri Anabillim Dalı/Arap Dili ve Belagatı Tezler
|
|
|
21842 |
Kur`an`da Kadın Hakları
| Şakir Erkan | T189 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS E65k
|
Temel İslam Bilimleri Anabillim Dalı/Tefsir Tezler
|
|
|
21841 |
Kilise Hukukunun Doğuşu ve Gelişimi
| Mahmut Aydın | T226 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A975k
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Dinler Tarihi
|
|
|
21840 |
İngiltere`de Reform Hareketi ve Anglikan Kilisesi`nin Teşekkülü
| Mehmet Ziya Aksu | T225 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A315i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Dinler Tarihi
|
|
|
21839 |
1982 ve 2005 Ortaöğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programlarının Karşılaştırılarak 2005 Öğretim Programının Değerlendirilmesi
| Canan Özbay | T188 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99b
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21838 |
El-Hiti`nin Es-Seyfü`l-Batir Adlı Eseri ve Mezhepler Tarihindeki Yeri
| Cenksu Üçer | T224 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ü16e
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/İslam Mezhepleri Tarihi
|
|
|
21837 |
Sivas ve Çevresinde Yaşayan Alevilerin İnançları
| Metin Bozkuş | T223 |
Tez
| |
TEZ DOK B793s
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/İslam Mezhepleri Tarihi
|
|
|
21836 |
İmamiyye Mezhebinin İlk Ortaya Çıkışı ve Belli Başlı İddiaları
| Yakup Keskin | T222 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K42i
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/İslam Mezhepleri Tarihi
|
|
|
21835 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programlarındaki Ahlaki davranışların Gerçekleşme Düzeylerini Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörlerin İncelenmesi
| Raif Özcan | T187 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21834 |
Nevbahti`nin Fıraku`ş-Şia`sında Şii Mezheplere Yaklaşımı
| Adem Özkurt | T221 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99n
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/İslam Mezhepleri Tarihi
|
|
|
21833 |
Aile Mutluluğunu Etkileyen Sosyo-Kültürel Değişkenlerin Din Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi, Samsun İli Örneği
| Kübra Varol | T186 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS V323a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21832 |
Psiko-Sosyal Değişkenlere Göre Ortaöğretim Öğrencilerinin Dini Tutumları
| Semra Kontbay | T185 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K82p
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21831 |
İmamiyye Şiası`nda İmamet Anlayışının Doğuşu
| Ali Avcu | T220 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A947i
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/İslam Mezhepleri Tarihi
|
|
|
21830 |
Et-Enbih ve`l-Bida`da Malati`nin İslam Mezheplerine Bakışı
| Orhan Çebitürk | T219 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ç387e
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/İslam Mezhepleri Tarihi
|
|
|
21829 |
İletişimin Kitlesel Etkisi Bağlamında Türkiye`de Basının Dine Bakışı : -1990-1994 Yılları Arasında Yayınlanan Nokta Dergileri Örneği-
| Ulviye Ezerbolatoğlu | T218 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS E99i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21828 |
Eski Ahit ve Kur`an Bağlamında Karizmatik Bir Lider Olarak Hz. Musa
| Varol Öztürk | T217 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99e
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Dinler Tarihi
|
|
|
21827 |
Dini İçerikli Televizyon Programlarının Yetişkinler Üzerine Etkisi
| İbrahim Turan | T184 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS T929d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21826 |
Toplumsallaşma Sürecinde Dinin Fonksiyonu
| İbrahim Altundal | T216 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A469t
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21825 |
1982 ve 2000 Yıllarında Kabul Edilen İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programlarının Amaçları ve Konuları Yönünden Karşılaştırılması
| Tuba Özlem Özen | T183 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99b
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21824 |
Fenomenolojik Açıdan Kutsalın Anlamı ve Toplumsal İşlevi
| Fatih Eroğlan | T215 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS E71f
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21823 |
Ailenin Dini Eğitimi
| Osman Gül | T182 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS G971a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21822 |
Sosyal Bütünleşme ve Din İlişkisi
| Alpaslan Koç | T214 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K76s
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21821 |
Ahlaki Düşünce ve Yargıları Etkileyen Bazı Faktörlerin İncelenmesi
| Mustafa Şengün | T181 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ş476a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21820 |
Samsun Küçük Sanayi Sitesinin Sosyo-Ekonomik Yapısı İçinde Dinin Konumu
| Osman Eyüpoğlu | T213 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS E98s
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21819 |
Mehmed Emin Tokadi`nin Hayatı, Eserleri ve Tasavvufi Görüşleri
| Halil İbrahim Şimşek | T212 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ş614m
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/Tasavvuf
|
|
|
21818 |
İlköğretim ve Ortaöğretimdeki Din Eğitimi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Bakışları
| Bilal Gün | T180 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS G975i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21817 |
Yakup Afvi`nin Hayatı, Eserleri ve Tasavvuf Analayışı
| Ahmet Ateşyürek | T211 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A864y
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/Tasavvuf
|
|
|
21816 |
Muhasibi`nin Marifet Anlayışı
| Ali Bolat | T210 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS B687m
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/Tasavvuf
|
|
|
21815 |
Tasavvufta Sabır ve Şükür
| Yakup Yüksel | T209 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y94t
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/Tasavvuf
|
|
|
21814 |
Tasavvuf Hareketi İçinde Yer Alan Bayan Mutasavvıflar (h.I-V/m.VII-XI. Yüzyıllar)
| Hatice Çubukçu | T208 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ç962t
|
Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı/Tasavvuf
|
|
|
21813 |
Toplumsallaşma Sürecinde Dindarlığı Etkileyen Faktörler : (Samsun Örneği)
| Yakup Coştu | T207 |
Tez
| |
TEZ DOK C842t
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21812 |
Modernleşme-Din İlişkisi ve Modernleşmenin İslam Toplumlarına Giriş Süreci
| Yaşar Gedikli | T206 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS G296m
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21811 |
Anadolu`nun Bir Taşra İlçesindeki İnsanların Dindarlık Boyutları Üzerine Sosyolojik Bir Araştırma : (İskilip Örneği)
| Mustafa Arslan | T205 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A783a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21809 |
Küreselleşme Kapsamında Din
| Yakup Coştu | T203 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS C842k
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21808 |
Toplumsal Çözülme ve Din İlişkilerine Din Sosyolojisi Açısından Kavramsal Bir Yaklaşım
| Vejdi Bilgin | T202 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS B595t
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21807 |
Dini Epistemolojide Eleştirel Akılcılık
| Münteha Yasa | T201 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y29d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21806 |
Din-Bilim İlişkisi Bağlamında Evrenin Yaratılışı
| Şahin Efil | T200 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS E27d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21805 |
John Hick`in Din Felsefesinde dinsel Dışlayıcılığa Yöneltilen Eleştireler
| Mustafa Çakmak | T199 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ç141j
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21804 |
Muhammed İkbal`de Tanrı Anlayışı
| Alim Yaya | T198 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y35m
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/İslam Felsefesi
|
|
|
21803 |
17-25 Yaş Gençlerde Görülen Bazı Dini Şüpheler ve Din Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi
| Kadir Ak | T179 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A313o
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21802 |
İlköğretimde Din kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Başarısını Etkileyen Faktörler
| Mehmet Ayas | T178 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A973i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21801 |
İlköğretim 6-7-8. Sınıflarda Okutulan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyi
| Kamuran Çelk | T177 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS C393i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21800 |
7-9 Yaş Çocuklarının Dini Bilgi ve Duygu Gelişimleri Üzerinde Ailenin Etkisi
| Semiha Yılmaz | T176 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y52y
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21799 |
Camilerde Görev Yapan İmam-Hatiplerin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
| Osman Ayas | T175 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A973c
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21798 |
John Hick`in Diriliş İnancına Bakışı
| Hatice Meral Bilen | T197 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS B595j
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21796 |
İmam-Hatip Liselerinde Okutulan Tefsir Dersi Proğramının Değerlendirilmesi
| Nuri Köse | T174 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K86i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21795 |
Schopenhauer`da Acı Olarak Dünya ve Kurtuluş Yolları
| Lokman Çilingir | T196 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ç572s
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Felsefe Tarihi
|
|
|
21794 |
Din Eğitimi Açısından Din Görevlilerin Mesleki Yeterlilikleri ve Cemaatle Olan İlişkileri
| Mehmet Yılgın | T173 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y52d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|