# | Başlık | Yazar | Demirbaş No | Türü | Cilt | Tasnif Kodu | Raftaki Yeri | Durumu | Yeri |
21839 |
1982 ve 2005 Ortaöğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programlarının Karşılaştırılarak 2005 Öğretim Programının Değerlendirilmesi
| Canan Özbay | T188 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99b
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21835 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programlarındaki Ahlaki davranışların Gerçekleşme Düzeylerini Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörlerin İncelenmesi
| Raif Özcan | T187 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21833 |
Aile Mutluluğunu Etkileyen Sosyo-Kültürel Değişkenlerin Din Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi, Samsun İli Örneği
| Kübra Varol | T186 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS V323a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21832 |
Psiko-Sosyal Değişkenlere Göre Ortaöğretim Öğrencilerinin Dini Tutumları
| Semra Kontbay | T185 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K82p
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21829 |
İletişimin Kitlesel Etkisi Bağlamında Türkiye`de Basının Dine Bakışı : -1990-1994 Yılları Arasında Yayınlanan Nokta Dergileri Örneği-
| Ulviye Ezerbolatoğlu | T218 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS E99i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21828 |
Eski Ahit ve Kur`an Bağlamında Karizmatik Bir Lider Olarak Hz. Musa
| Varol Öztürk | T217 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99e
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Dinler Tarihi
|
|
|
21827 |
Dini İçerikli Televizyon Programlarının Yetişkinler Üzerine Etkisi
| İbrahim Turan | T184 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS T929d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21826 |
Toplumsallaşma Sürecinde Dinin Fonksiyonu
| İbrahim Altundal | T216 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A469t
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21825 |
1982 ve 2000 Yıllarında Kabul Edilen İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programlarının Amaçları ve Konuları Yönünden Karşılaştırılması
| Tuba Özlem Özen | T183 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99b
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21824 |
Fenomenolojik Açıdan Kutsalın Anlamı ve Toplumsal İşlevi
| Fatih Eroğlan | T215 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS E71f
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21823 |
Ailenin Dini Eğitimi
| Osman Gül | T182 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS G971a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21822 |
Sosyal Bütünleşme ve Din İlişkisi
| Alpaslan Koç | T214 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K76s
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21821 |
Ahlaki Düşünce ve Yargıları Etkileyen Bazı Faktörlerin İncelenmesi
| Mustafa Şengün | T181 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ş476a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21820 |
Samsun Küçük Sanayi Sitesinin Sosyo-Ekonomik Yapısı İçinde Dinin Konumu
| Osman Eyüpoğlu | T213 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS E98s
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21818 |
İlköğretim ve Ortaöğretimdeki Din Eğitimi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Bakışları
| Bilal Gün | T180 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS G975i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21813 |
Toplumsallaşma Sürecinde Dindarlığı Etkileyen Faktörler : (Samsun Örneği)
| Yakup Coştu | T207 |
Tez
| |
TEZ DOK C842t
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21812 |
Modernleşme-Din İlişkisi ve Modernleşmenin İslam Toplumlarına Giriş Süreci
| Yaşar Gedikli | T206 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS G296m
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21811 |
Anadolu`nun Bir Taşra İlçesindeki İnsanların Dindarlık Boyutları Üzerine Sosyolojik Bir Araştırma : (İskilip Örneği)
| Mustafa Arslan | T205 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A783a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21809 |
Küreselleşme Kapsamında Din
| Yakup Coştu | T203 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS C842k
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21808 |
Toplumsal Çözülme ve Din İlişkilerine Din Sosyolojisi Açısından Kavramsal Bir Yaklaşım
| Vejdi Bilgin | T202 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS B595t
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21807 |
Dini Epistemolojide Eleştirel Akılcılık
| Münteha Yasa | T201 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y29d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21806 |
Din-Bilim İlişkisi Bağlamında Evrenin Yaratılışı
| Şahin Efil | T200 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS E27d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21805 |
John Hick`in Din Felsefesinde dinsel Dışlayıcılığa Yöneltilen Eleştireler
| Mustafa Çakmak | T199 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ç141j
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21804 |
Muhammed İkbal`de Tanrı Anlayışı
| Alim Yaya | T198 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y35m
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/İslam Felsefesi
|
|
|
21803 |
17-25 Yaş Gençlerde Görülen Bazı Dini Şüpheler ve Din Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi
| Kadir Ak | T179 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A313o
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21802 |
İlköğretimde Din kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Başarısını Etkileyen Faktörler
| Mehmet Ayas | T178 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A973i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21801 |
İlköğretim 6-7-8. Sınıflarda Okutulan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyi
| Kamuran Çelk | T177 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS C393i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21800 |
7-9 Yaş Çocuklarının Dini Bilgi ve Duygu Gelişimleri Üzerinde Ailenin Etkisi
| Semiha Yılmaz | T176 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y52y
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21799 |
Camilerde Görev Yapan İmam-Hatiplerin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
| Osman Ayas | T175 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A973c
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21798 |
John Hick`in Diriliş İnancına Bakışı
| Hatice Meral Bilen | T197 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS B595j
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21796 |
İmam-Hatip Liselerinde Okutulan Tefsir Dersi Proğramının Değerlendirilmesi
| Nuri Köse | T174 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K86i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21795 |
Schopenhauer`da Acı Olarak Dünya ve Kurtuluş Yolları
| Lokman Çilingir | T196 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ç572s
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Felsefe Tarihi
|
|
|
21794 |
Din Eğitimi Açısından Din Görevlilerin Mesleki Yeterlilikleri ve Cemaatle Olan İlişkileri
| Mehmet Yılgın | T173 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y52d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Eğitimi Tezler
|
|
|
21793 |
Ateizmin Psikolojik Gerekçeleri ve Teizmin Cevapları
| Hasan Atsız | T195 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A882a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21792 |
Ateizmin Etik Boyutu ve Teizmin Verdiği Cevaplar
| Ömer İpek | T194 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS İ64a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21790 |
İmam-Hatip Lisesi Meslek Dersleri Öğretmenlerinin Mesleki Problemleri
| Salim Konal | T172 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K82i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
21789 |
Bir Zahiri Bilgini Olarak İbn Hazm`ın Tanrı`nın Varlığı Konusundaki Yaklaşımı
| Burhanettin Tatar | T192 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS T216b
|
Felsefe ve Din Billimleri Anabillim Dalı/İslam Felsefesi
|
|
|
21787 |
Gazali Felsefesinde Dini Hakikat Sorunu
| Aynur Çeşme | T191 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ç421g
|
Felsefe ve Din Billimleri Anabillim Dalı/İslam Felsefesi
|
|
|
21783 |
Farabi`nin Eylemsel Felsefesinde Ahlak ve Siyaset İlişkisi
| Fatih Toktaş | T149 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS T647f
|
Felsefe ve Din Billimleri Anabillim Dalı/Felsefe Tarihi
|
|
|
21780 |
Şehristani`nin el-Milel ve`l-Nihal Adlı Eserinde Aritoteles Felsefesi ve Kaynakları
| Mustafa Aydın | T148 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A975ş
|
Felsefe ve Din Billimleri Anabillim Dalı/Felsefe Tarihi
|
|
|
21779 |
Çağdaş İngiliz Felsefesinde Kötülük Problemi
| Metin Yasa | T147 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y29ç
|
Felsefe ve Din Billimleri Anabillim Dalı/Felsefe Tarihi
|
|
|
21777 |
13. Yüzyıl Anadolu Halk Sufizminde Dinsel Çoğunluk: Mevlana Örneği
| Halil Yanbul | T146 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y21o
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Dinler Tarihi
|
|
|
21776 |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Lise I-II-III Müfredatının Öğretmen ve Öğrenciler Açısından Amaç ve Metod Bakımından İncelenmesi
| H. Yusuf Acuner | T145 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A189d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
21773 |
Ateizmin Sosyolojik Gerekçeleri ve Teizmin Cevapları
| Ferhat Akdemir | T143 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A313a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21772 |
Erich Fromm`un Hümaniter Din Anlayışının Günümüz Toplumları Açısından Değerlendirilmesi
| Hasan Atsız | T142 |
Tez
| |
TEZ DOK A882e
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Felsefesi
|
|
|
21729 |
Esseniler ve Ölü Deniz Yazmaları
| İsmail Kazez | T113 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K23e
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Dinler Tarihi
|
|
|
21724 |
Arnavut Ortodoks Kilisesi
| Kani Nesimi | T108 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS N459a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Dinler Tarihi
|
|
|
21685 |
Türkiye`de Sosyal Değişme ve Kur`an Yorumları İlişkisi : (Cumhuriyet Dönemi Örneği)
| Osman Eyüpoğlu | T80 |
Tez
| |
TEZ DOK E98t
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21684 |
Sosyal Değişme ve Din İlişkileri : (Şanlıurfa Örneği)
| Celil Abuzar | T79 |
Tez
| |
TEZ DOK A167s
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|
21683 |
Sosyo-Kültürel Şartların Fıkhi Hükümlere Etkisi : [Dini Hukukun Toplumsal Kaynakları Üzerine Sosyolojik Bir Araştırma
| Vejdi Bilgin | T78 |
Tez
| |
TEZ DOK B595s
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabillim Dalı/Din Sosyolojisi
|
|
|