Üye Girişi |  Yeni Üye Kaydı Buradasınız » Anasayfa » İçerik Detay » İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi İbadet Konularının İşlenişinde Çoklu Zeka Yaklaşımının Öğrencilerin Başarıları Üzerindeki Etkisi

Bu içerikle ilgileniyorum  |  Bu kitap için sıraya gir
Ekleyen Yeliz Yılmaz Akal (Tüm İçerikleri)
Içerik # 33603

Eklenme Tarihi 17.07.2014
Yayın Türü Tez
Türü Telif
Demirbaş No: T1724
Tasnif No: TEZ YÜK LİS - C571i
Raftaki Yeri: Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
Başlık İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi İbadet Konularının İşlenişinde Çoklu Zeka Yaklaşımının Öğrencilerin Başarıları Üzerindeki Etkisi
Yazar: Kadir Cihan
Çeviren:
Derleyen:
Konu Din Eğitimi
Sayfa: 175
Yer: Samsun
Tez Türü
YüksekLisans
Danışman Mevlüt Kaya
Ünv./Ens./ABD Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı
Tarih: 2013
Özet: Tez (yüksek lisans) --Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2013. Karton Kapak; Kaynakça var.
Abstract:
Anahtar Kelimeler:
Keywords: