# | Başlık | Yazar | Demirbaş No | Türü | Cilt | Tasnif Kodu | Raftaki Yeri | Durumu | Yeri |
36283 |
Dini Musiki`nin İlköğretim Öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi
| Belma Yeni | T1941 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y45d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
36262 |
İmam-Hatip Lisesi Son Sınıf Öğrencilerinin Mesleki Yeterlilik Algısı
| Ayşe Vural | T1920 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS V994i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
35063 |
Kur`an Kursu Öğrencilerinin Psiko-Sosyal Problemleri
| Yaşar Yürük | T1913 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y94k
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
34409 |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yöntemi
| Sümeyra Yılmaz | T1888 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Y52d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
34405 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Okuduğu Romanlarda Dini ve Ahlaki Değerler
| Elif Sobi | T1884 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS S677o
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
34404 |
Liselerde (9. ve 10. Sınıf) Seçmeli Olarak Okutulan Hz. Muhammed`in Hayatı Dersinin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi (Samsun Örneği)
| İshak Katipoğlu | T1883 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K19l
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
34403 |
Ortaokul Öğrencilerine Yapılan Doğruluk Değeri Eğitiminin Öğrencilerin Doğruluk Tutum ve Davranışlarına Etkisi
| Furkan Sobi | T1882 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS S677o
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
34401 |
Kınalızade Ali Efendi ve Ahlak Eğitimine İlişkin Görüşleri
| Resül Altuntaş | T1880 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A469k
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
33603 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi İbadet Konularının İşlenişinde Çoklu Zeka Yaklaşımının Öğrencilerin Başarıları Üzerindeki Etkisi
| Kadir Cihan | T1724 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS C571i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
33568 |
Alevi-Sünni Evliliklerindeki Çocukların Din Eğitimi: Malatya Örneği
| Mehtap Tekelioğlu | T1689 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS T266a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
33374 |
İlköğretim Öğrencilerinin Cennet ve Cehennem Tasavvurları
| Sümeyye Emine Karaca Köse | T1495 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K18i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32567 |
F.Almanya`daki Türk Çocuklarının Temel Eğitiminde Din eğitiminin Yeri ve Bavyera ile Baden-Württemberg eyaletlerinde Mukayeseli Bir alan araştırması
| Nevzat Yaşar Aşıkoğlu | T1420 |
Tez
| |
TEZ DOK A832f
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32548 |
Yaygın Din Eğitimi Kapsamında Kadının Eğitimi
| Ayşegül Gün (Yiğit) | T1401 |
Tez
| |
TEZ DOK G975y
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32531 |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Vatandaşlık Eğitimi
| Bayramali Nazıroğlu | T1384 |
Tez
| |
TEZ DOK K23d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32528 |
İlköğretim I. Kademe (4-5) Öğrencilerinin Din Hakkında Sordukları Sorular ve Bu Sorular Açısından Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi
| Hasan Dam | T1381 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS D154i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32511 |
İmam-Hatip Liselerinde Okutulan Hadis Dersi Programının Değerlendirilmesi
| Ali Akdoğan | T1364 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A313i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32506 |
Cinsel Kimlik Gelişiminde Din Eğitiminin Rolü
| Emine Kürek | T1359 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K96c
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32498 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinde Dua Öğretiminin Öğrencilerin Dua Davranışları Üzerindeki Etkisi
| Osman Taşkın | T1351 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS T198i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32497 |
Yaz Kur`an Kurslarında Kur Sistemi
| Sevgi Sel | T1350 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS S464y
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32495 |
Ahlak Eğitimi Bağlamında Kohlberg`in Ahlak Gelişim Teorisi ve Sorunları
| Semra Çinemre | T1348 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ç574a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32494 |
Kur`an Kurslarında Bayanlara Yönelik Din Eğitimi : (Samsun Örneği)
| Selma Çınar | T1347 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ç574k
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
32493 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak bilgisi Dersinin Öğrencilerin Batıl İnançları Üzerindeki Etkisi
| İshak Aşar | T1346 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A798i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
30486 |
Din Eğitimi Açısından Nefis Terbiyesi
| Hamza Aktaş | T1341 |
Tez
| |
TEZ DOK A315d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
30473 |
Fıtrat Kavramı Çerçevesinde Eğitimde `İnsanın Neliği` Sorusu
| Z. Şeyma Arslan | T1328 |
Tez
| |
TEZ DOK A783f
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
30472 |
Hadid Suresi`nin Eğitim Açısından Yorumu
| Z. Şeyma Arslan | T1327 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A783h
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29385 |
Batıcılık Akımının Din ve Eğitim-Öğretim Görüşlerinin Değerlendirilmesi
| Recai Doğan | T1287 |
Tez
| |
TEZ DOK D654b
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29381 |
Necip Fazıl`da Değerler
| Ahmet Koç | T1283 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K76n
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29302 |
Yurtdışındaki Din Görevlilerinin Problemleri : -Avusturya Merkezli Bir Araştırma-
| Mustafa Tavukçuoğlu | T1272 |
Tez
| |
TEZ DOK T234y
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29301 |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Lise I-II-III Müfredatının Öğretmen ve Öğrenciler Açısından Amaç ve Metod Bakımından İncelenmesi
| H. Yusuf Acuner | T1271 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A189d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29291 |
Halktaki Din Adamı İmajı ve Din Görevlilerinden Beklentileri
| Hamdi Uygun | T1261 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS U97h
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29268 |
Avrupa Birliği Din Eğitimi Politikaları ve Türkiye`ye Etkileri
| İbrahim Turan | T1244 |
Tez
| |
TEZ DOK T929a
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29256 |
İmam-Hatip Liselerinde Okutulan Fıkıh Dersi Programının Değerlendirilmesi
| Şuayip Özdemir | T1232 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29255 |
Halktaki Din Adamı İmajı ve Din Görevlilerinden Beklentileri
| Hamdi Uygun | T1231 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS U97h
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29250 |
Yüz Temel Eserde Dini ve Ahlaki Değerler
| Ayşe İnan Kılıç | T1226 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K48y
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29248 |
Eğitim Açısından Kur`an-ı Kerim`de Ceza ve Mükafat
| Nuray Kukula (Ordu) | T1224 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K96e
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29245 |
İmam-Hatip Lisesi Meslek Dersleri Öğretmenlerinin Mesleki Problemleri
| Salim Konal | T1222 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K82i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29228 |
Din Eğitimi ve Öğretiminde Buldurma (Sokrates) Yöntemi
| Mehmet Zeki Aydın | T1215 |
Tez
| |
TEZ DOK A975d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29223 |
İmam-Hatip Lisesi Öğrencilerinin Bu Okullardan Beklentileri ve Kendilerini Nasıl Değerlendirdikleri
| Aişe Sıddıka Taşpunar | T1210 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS T199i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29098 |
Lise Birinci Sınıflarda Okutulan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Öğrencilerin İslam Dini Dışındaki Dinler Hakkında Bilgi ve Düşüncelerine Etkisi
| Abdurrahman Boran | T1098 |
Tez
| |
TEZ DOK B726l
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29095 |
Kur`an`da Karakter Eğitimi
| Musa Kazım Gülçür | T1095 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS G971k
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
29087 |
1917`den Günümüze Dağıstan`da Din Eğitimi ve Öğretimi
| Musa Kazım Gülçür | T1087 |
Tez
| |
TEZ DOK G971b
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
25786 |
Öğretmen ve Öğrencilere Göre Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Notları : (İlköğretim 6. 7. 8. Notlar)
| Osman Taştekin | T1035 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS T215ö
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
25773 |
Öğretmen ve Öğrencilere Göre Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Notları : (İlköğretim 6. 7. 8. Notlar)
| Osman Taştekin | T1022 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS T215ö
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
25767 |
İmam-Hatip Lisesi Meslek Dersleri Öğretmenlerinin Mesleki Problemleri
| Salim Konal | T1016 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K82i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
25756 |
İmam-Hatip Liselerinde Okutulan Fıkıh Dersi Programının Değerlendirilmesi
| Şuayip Özdemir | T1005 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS Ö99i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
25755 |
Din Görevlileri Mesleki Problemleri
| Mustafa Köylü | T1004 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K88d
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
22613 |
Ergenlerde Kimlik Bunalımı ve Din Eğitiminin Etkisi
| Mustafa Naci Kula | T967 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K96e
|
Diğer Üniversiteler/Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
22612 |
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Din ve Ahlak Eğitimi
| Zeynep Nezahat Özeri | T966 |
Tez
| |
TEZ DOK Ö99o
|
Diğer Üniversiteler/Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
22610 |
İmam-Hatip Liselerinde Okutulan Hadis Dersi Programının Değerlendirilmesi
| Ali Akdoğan | T965 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS A313i
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|
21970 |
Yüz Temel Eserde Dini ve Ahlaki Değerler
| Ayşe İnan Kılıç | T353 |
Tez
| |
TEZ YÜK LİS K48y
|
Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Din Eğitimi
|
|
|